Bu da bizim hikayemiz...

0

Soru

Hiç hoşlanmamıştık biribirimizden, tanıştığmız gün kim derdi ki kocamannnnnnnnn bi aşk başlıcak die...Veee 5 yılın sonunda zar zorda olsa (ailevi nedenlerden dolayı) evlenebilmiştik:) Bebek hayali her zaman aklımızın en kuytu yerindeydi çok nadir aklımız

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor