doğum sonrasında karnımda kırmızı yarıklar oluştu ne yapmalıyım..

0

Soru

evet kızlar çatlak değil bildiğin yarık.önce sivilce gibi çıktılar ve yarığa dönüştüler.bu arada doğum yapalı 1.5 ay oldu.normaldi..ne yapıyım ne kullanayım akıl verin.benim gibi olan varmı.  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor