sezeryan doğumdan 6 ay sonra göbek şişmesi

0

Soru

kızlar ben 6 ay önce epidural sezeryanla doğum yaptım,acil. size sorum dünden beri karnım şiş.üstten bakınca dikişlerimi görürdüm dünden beri göremiyorum.ağrım var, enfeksiyon kaptım sanırım,kızımda emiyor, onda da akıntı oldu birkere,azcık.sanırım ona da

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor