Meyram dünyaya geldi

0

Soru

18 mayıs 2010 tarihinde kızımı kucağıma aldım. aslında 21 mayıs gününe göre planlanmıştı herşey doktor kontrolüne gittiğim gün tansiyonum çok yüksekti bu sebepten dolayı bebeğim zaten az kilo alıyodu doktorum seni ve bebeği riske ataman yarın alıyoruz b

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor