epidural olan anneler

0

Soru

selam arkadaşlar, 35+4 oldum bugün. doğum yaklaşıyor ama ben tam olarak karar veremedim hangi sekilde doğum yapacağıma. sezeryan istiyodum düşündükçe dezavantajları aklımdan çıkmıyo korkmaya başladım. hiçbir sorunum yokken bıçak altına yatmiim diyorum.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor