işte bu bizim hikayemiz. iyi kötü acı tatlı güzel çirkin bir arada...

0

Soru

Nihayet işte bu da benim doğum hikayem 6 şubat cumartesi kızımın odası dizildi nihayet. Her şey çok güzel oldu. Akşam eşim gördüğünde odayı süper olmuş valla odasının güzelliğini görse bir dakika durmaz karnında dedi güldük. En yakı arkadasım ge

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor