doğum sonrası ara ara regl olma

0

Soru

mrb hanımlar ben doğum yapalı 2,5ay oldu sezeryanla doğum yaptım 40 çıktından sonra kanamam bitti ama 15gün sonra tektat oldu ama çok az az yani normal regl olur gibi değil tekrar 15 gün sonra bidaha aynı şekilde kanama oldu az az4-5 günsürdü ve bitti bu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor