dogum sonrasi esin korunmasi

0

Soru

selam kizlar 7 yil ben hap kullandim artik kullanmak istemiyorum esimin korunmasini istiyorum,acaba hapmi daha iyi yoksa prezervatifmi daha iyi kararsizim,hap regl olmamaida engeliyor emzirdigim icinde engelliyorda hapda engelliyormus ,onun icin birakdim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor