Sezeryanla doğum yapan anneler,acill yardım lütfen!!!!

0

Soru

Arkadaşlar, 37+4 günlük hamileyim.Bugun doktor kontrolum vardı.Ben sezeryan istediğim için doğum sezeryanla olacak.Doktorum 17marta gun verdi.Bu durumda 38+2 iken bebeğim gelecek.Fakat bu tarih hiç hoşuma gitmei.Cunki bende geç döllenme olmustu.İlk hamil

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor