dün ie başladım ama oğlumu çok özlüyorum :((

0

Soru

dün işe başladım,oğlum 6,5 aylık oldu ne güzel 6 aydır bütün gün birlikteydik şimdi gün içerisinde çok ama çok özlüyorum kokusunu istiyorum işyerinde çok huzursuzum acaba bu durum geçici midir yoksa böyle mi devam edecek hep. oğluma ablam bakıyor sonsu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor