Belinde tutulma uyuşma olanlar.Normal doğum mu yoksa sezeryan mı yaptınız?

0

Soru

Meraba kızlar.Özellikle doğum yapanlar.Ben 30.haftanın içerisindeyim.Ve 20 haftadan beri bel tutulma problemi yaşıyorum.Özellikle geceleri ve de sağ bacağım resmen uyuşuyor ve çok kötü oluyorum.Bazen sol bacaktada oluyor.Doktorum magnezyum verdi ve de ben

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor