göbek meselesi

0

Soru

merhaba.doğum yapalı 3 ay olacak hemen hemen eski kiloma döndüm fakat sezeryan olduğum için biraz göbüş vardı :kedi: doğumdan 1 hafta sonra korse kullandım ama 2 hafta ancak taktım.korsem kalça ve göbeği kaplayan cinstendi.ama çok sıktığı ve daraldığım iç

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor