işe dönüş!11

0

Soru

selam arkadaşlar bebişim 1 aylık daha ama ben tüm gün evde olmaktan o kadar sıkıldım ki.hamileliğim boyuncada çalışmadım hep raporluydum..1 ay sonra normal iznim bitiyor da acaba işe başlasam mı ki...bebiş çok küçük ama ne yapsam acaba.sizler ne zaman çal

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor