Normal Doğum Yaptım

0

Soru

1 sene sonunda bende doğum hikayemi yazıyorum. :) Doğumum çok güzel geçti. Saat gece 1:30 da az bişey su geldi. Annemi aradım 3:30 da yanımızdaydı. 5:30 da hastaneye geldik bu aşamaya kadar hiçbir sancım yoktu sadece çok hafif belli belirsiz bir 15 dk d

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor