spiral ile gebelik

0

Soru

slm kızlar ben başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. 12mart 2009 da doğum yaptım ve 6 ay sonra regli olunca ilk işim gidip spiral taktırmak oldu. kendimi garantiye aldığımı sanıyordum adetim geçikti... emziriyorumdur yada strestendir diye düşündüm

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor