Spora giden var mı? Ben başlıyorum...

0

Soru

Arkadaşlar doğum yapalı 6 ay oldu. Emzirdiğim için rejimde yapamıyorum. Fakat artık spora başlamam gerekiyor. Kilolar gideceğine geliyor. 15 kilo fazlam var. Kış olduğu içinde hareketsizlikten iyice şiştim. Haftada 3 gün. 2 gün aletli çalışma, 1 gün pla

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor