dogum yaptım sol kasıgımda agrı var

0

Soru

merhabalar degerli anneler. 3 ay once normal dogumla kızımı kucagıma aldım. yattıgım zaman soldan saga ya da sagdan sola donerken sol yumurtalıgımın oldugu yerde zorlayan bir sancı hissediyorum. bu durum sizlerde de oldu mu?  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor