dogumdan 1.5 ay sonra bu normal mı ?

0

Soru

merhaba kızlar... 45 gun once sezeryanla dogum yaptım...kanamam ılk haftalardan sonra oldukca azaldı ve koyu kahverngı olmustu..sonra tamamen sarıya dondu ve akıntı seklınde devam ederken bugun farkettım kı tekrar lekelenme olmus kahverengı... kontrolume

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor