emzirme döneminde dogum kontrol hapı kullanımı hk?

0

Soru

merhaba arkadaslar.bugun bebegim tam 8.ayına baslıyo.ve hala emziriyorum.ama artık dogum kontrol hapına gecmek istiyorum.gecende ası için gittiğimde sordum aile planlamacısına bana 6 aydan sonra baslanabilecegini söyledi.ama ben hala tedirginim baslamak k

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor