Sezeryan doğum yapanlar bi sorum var size

0

Soru

arkadaşlar ben doğum yapalı bir ayı geçti ve bu 2. sezeryanım ancak dikişlerimin hemen üstü şiş hala ilk zamanlar daha çok şişti biraz indi ama sanki kaldı böyle bu normalmi anlayamadım sizinkiler ne durumda acaba?  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor