Sadece ben mi böyleyim ???

0

Soru

arkadaşlar doğum yapalı 9,5 ay oldu.o günden sonra herşeye ağlıyorum.paranoya,panik atak her ne ise hepsinden oldum galiba.sizde böylemisiniz.bu anne olmaktan mı kaynaklanıyor yoksa bende mi bi problem var .:çok üzgünüm::.hele dün duyduk duymadık formuna

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor