Normal Doğum sonrası ilk birlitelik :(

0

Soru

kızlar ben 1 eylülde normal doğum yaptım doktorum önce 1. haftada sonra 40'ım çıktan sonra mua çağırdı hamilelik sırasında böbrek büyümesi yaşadıgım için önce 4 boyutluyla böbreğime baktı sonra çatala aldı önce demir maşa gibi bi aletle baktı sonra altta

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor