Ela'm bizimle...

0

Soru

6 yıllık bi küsmenin bi barışmanın ardından aynı çatı altında bulduk kendimizi şaka gibiydi evlenmiştik artık mutluyduk çok şükür gezip tozuyoduk ohhh diyodum negüzelmiş evliolmak.2 yılın sonunda eşim başladı eee bebek eee bebek demeye bu yazda geçsin ist

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor