nasıl hitap ediyorsunuz?

0

Soru

kızlar o muhteşem yavrularınıza nasıl sesleniyosunuz adıyla mı kızım oğlum diye mi yoksa başka bi lakapla mı? ben 55 günlük kızıma balım meleğim diyorum eşşek gamze deyincede gülüyo yavrum :)  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor