serra'm tam miadında geldi bana

0

Soru

merhaba arkadaşlar şu an bebeğim 3 aylık ve ben ancak fırsat bulabiliyorum doğum hikayemizi yazmaya. gebeliğimi sorunsuz geçirdim sayılır.ilk 4 ayımda çok kötü aşermem vardı.onun dışında herşey normal geçti.doğum için verilen günüme 15 gün kala annem m

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor