15 haziran 2005 ilizlerim kucagımda

0

Soru

bende ikizlerimi normal dogum yapmıs biri olarak deneyimlerimi paylasmak istedim evt bende hep zor dogum hikayelerini dinleyerek hamileliğimi gecirdim...aslında 35 haftaya kadar hersey normaldi...biz sezeryan gününü hastaneyi herseyi hazırladık...taki b

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor