acil lütfen (sezaryen sonrası enfeksiyon)

0

Soru

slm hanımlar güzel anneler bu bayram günü böyle bir konuyla içinizi karartığım için özür dilerim 37 gün önce yani 22 ekimde küçük yakışıklımı çok şükür kucagıma aldım 34 günlükken sezaryen kesiğinin bir parmak üstünde yanma kızarıklı şişme ve çok kötü bir

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor