Süt iznim bitiyor :(

0

Soru

Kızlar yaaa çok dertliyim ben ...bebişim doğdu evde doğum iznini kullandım 3,5 ay ne güzel geldi valla sonra iş zamanı geldi çattı nasıl başlıcam diye kara düşündüm durdum.işe başladım ama aklım hep evdeydi.sonra dedimki kendime amannnn dedim çok şükür sü

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor