kontrole gittim egemle döndüm......

0

Soru

hamileleiğimin 37.haftasında 14 ekim günü saat 13:20de doktorumuzla randevumuz vardı.hep normal doğurmak istiyordum ve doktorumla destekliyordu. ogün çatı muayenesi olup nstye gircektim.saat 2'ye yirmi kala doktorun odasına girdim ve çatı muayenesi oldum.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor