düşük tansiyon ve doğum

0

Soru

kızlar doğumuma 1 ay kaldı ve çok korkuyorum sebebi düşük tansiyonlu oluşum normaldede10/6 olan tansiyonum hamillekten dolayı 7/4 e düştü ve düşük tansiyondada narkoz risk die biliyorum normal doğum ise hiç yapamam içinizde düşük tansiyonlu olup sezeryan

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor