Kiracı Begüm

0

Soru

8 nisanda doktorda kontrolüm vardı ben sancılarımı beklerken bebişim 39 haftalık olmuştu doktor teyzesi suyunun kalmadığını ve normal olmıcanı söyleyince 4 gibi sezeryana aldılar uyandığımda ağlıyordum etrafımda bisürü yüz ablam görümcem annem felan abla

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor