mama seçimi...

0

Soru

kızlar 1aylık bebeğim ve;sütüm yetersiz diye malesef mama kullanıyorum. aptamil kullanıyordum fakat duydum ki içindeki şeker oranı fazla die bebekler annelerini daha çabuk bırakıyorlarmış. zaten oğluma da mama çok yaramadı. çok kilo yapmadı son kutuda. si

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor