düzenli yürüyüşler yapamamasına rağmen normal doğum yaptım diyenler!

0

Soru

kızlarr oturduğum yer, çıkıp saatlerce yürüyüş yapmama uygun değil,trafik,arabalar,kalabalık beni çoook yoruyo...yürüyüş yapmanın normal doğuma gerçekten çook faydası vardır mutlaka ama biraz yürüyünce de ayaklarım şişio..iki arada bi derede kaldım.benim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor