İYİKİ DOGURMUŞUM YAVRUM SENİ küçük meleğim bitanecik oglum hoşgeldin

0

Soru

meraba arkadaşlar; bu siteye yeni üye oldum hikayeleri okudum belki bi hamiş okurda içini rahatlatır diye bende yazmak istedim. hamileligim çok güzel geçti bulantım agrım falan yoktu sadece bolbol uyku nerdeyse günün 18 saati uyuyordum.neyse konumuza ge

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor