Oğlum Adaşah'ım Hoşgeldin Bebeğim...

0

Soru

Çok şükür bende doğum hikayemi yazıyorum.. 39. haftamı doldurmama 4 gün kalmıştı. 9 ay boyunca kontroller için Düzceden Adapazarına Adatıp hastanesine gittik ve tahmini doğum tarihime 10 gün kala doktorum Sadık bey kayak yaparken ayağını kırdı ( Bunu du

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor