doğum yapanlar bı yardımcı olurmusunuz ne yapmalıyım ?

0

Soru

arkadaşlar ben 38.haftamdayım.doktorum bebeğimin başının bırazcık buyuk oldugunu ve benımde ılk dogumum olacagı ıcın benı zorlayabılecegını soyledı ve sezeryanı önerdı ama ben normal yapmak ıstıyorum.aranızda benımkı gıbı bı durum yaşayan oldumu yanı bebe

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor