40 haftayı bitiripte doğurmayanlar.........

0

Soru

off ya 40.haftam bitti hala doğum yapmadım sıkıldım artık bu durumdan böle yaşayanlar oldumu bebeğimin cinsiyeti erkek acaba ondan mı doğum yapmadım hiç bi belirti de yok pazartesi gününe kadar olmazsa nst ye gircem bakalım ne olacak sizde ne yaptılar su

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor