Sezeryan sonras ars olan Anneler..Ne olur cevap verin

0

Soru

Moralim çok bozuk nolur yardım edin. Ben doğum yapalı yaklaşık 4 ay olacak ama hala dikişimin üst kısmında ağrılarım ve rahatsızlık hissi devam ediyor. Beni çok rahatsız ediyor. Forumdan bunu daha önce yaşayan anneler olduğunu okudum. Geçti mi yoksa hep b

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor