Derin'imin doğumu.

0

Soru

2,5 yıllık uğraşın sonucunda hamıle kaldığımı öğrendim,sağlıkla geçen 40 haftanın sonunda kızımın hala gelmeye nıyetı yoktu.üzerine 4 gun daha bekledık kı normal doğum olsun.çok istıyordum normal doğum yapmayı.27 haziran sabahı son kontrol için doktora gi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor