neden böyleyim?

0

Soru

selam arkadaşlar..benim 4 aylık kızım var çok şükür herşey yolunda ama nedense ben normal değilmişim gibi geliyor?doğumdan 4-5 gün sonra sebepsiz ağlamalarım başladı sanırım doğum sonrası depresyonu diyorlar.fakat sonra sonra geçti çok şükür.uzun zamandır

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor