hoşgeldin meleğim:-)))

0

Soru

selam arkadaşlar bebişlerden sonra sıra doğum hikayelerinde,bende yazmak istedim.....evliliğimin 5. ayında hamile kaldım,bayramdan 2 gün önce hamile olduğumu öğrendiğimde inanamadım,ne bileyim sanki benim çocuğum olamayacakmış gibi geliyordu,aylarca vajin

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor