38.Hafta Ama Bebek Hala Aşağı İnmedi :)

0

Soru

Kızlar. Bugün itibarı ile 37+6 oldum ama bebek hala karnımın üst kısmında :) Doktorum sezeryan için 38+4'e gün verdi. O güne kadar bebiş hala yukarıda olursa sezeryan ertelenir mi? Cevap yazan herkese şimdiden tşkler.   Son düzenleme: 11 Nisan 2009

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor