gelen gidenden bıktım artık kimseyi istemiyorum :(

0

Soru

2,5 aylık bebeğim var ve hala gelen gidenim oluyor.çok sıkılmaya başladım.mevlüt yaptım bir sürü gelenim oldu.artık gelenim olmaz diye düşünürken hala bir sürü gelenim oluyor.ve 2 dereceden gelmeyen bi çok insan daha var.bıktım artık ben ya.sizler ne duru

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor