çalışan anneler zorunlu evhanımlığı nasıl gidiyor

0

Soru

evet arkadaşlar bı sıralar derdim bu kafayı yemek üzereyim benim gibi olanları buraya bekliyorum ekim de doğum yaptım 3 aylık ücretli izinden sonra 4 aylık da ücretsiz izin alarak yaz tatili ile birleştirdim ve bebiş nerdeyse yaşına gelene kadar çalışmam

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor