normal dogum yapanlar yardım edin lutfen aglamaktan gözlerım kurudu artık

0

Soru

26 nisan 2009 da normal dogum yaptım ve bı oglum oldu. ama bugun tam 8 gun oldu ve dikişlerim hala acıyo ve kasınıyo. dogumdan sonra hıc yatmadım ben cunku kendımı cok cok ıyı hıssedıyordum.zorda olsa aynayla bakmayı denedım tuhaf gözukuyor anlayamadım am

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor