dogum hikayem

0

Soru

evet arkadaşlar benim 2. dogumum oldugu için ilkindn daha çabuk oldu.eşim saat 9 buçuk geldi 10 dakkada süren aralıklarla arım vardı. eşimle birlikte hastaneye gittik.benim dogum yapacama inanmıyodu.fzala bi arım yoktu hastaneye gitimizde hemen aldılar 4c

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor