Sarkik Kol Neden Olur?

0

Soru

Sarkık kol neden olur? Kol Sarkması Neden Olur? Sarkma, derinin normal koşullarda kas dokusunu sarması gerekirken gevşeyip dokudan uzaklaşmasıdır ve kol altı en çok sarkan, en net gözlemlediğimiz sarkma durumudur. En belirgin sebepleri; yaşlanma, yer çeki

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor