Deterjan Tatmak Neden Tehlikelidir?

0

Soru

Deterjan tatmak neden tehlikelidir? Deterjanların;kısırlık, nörotoksik, akciğer ve böbrek hasarları, kanser, körlük ve astıma neden olduğu kanıtlandı. Çoğu insan toksik maddelerin endüstriden, ilaçlardan ve hava kirliliğinden hayatımıza girdiğine inanır.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor