Gebelikte bebek gelişimi yok denildi

0

Soru

Merhabalar 3 hafta önce doktora gittiğimde 5 haftalık denildi bebek için bugün belim ağrıyınca acile gittim adet tarihime göre 10 haftalık olması gerekiyormuş ama 5 haftalık gözüküyo yarın gel ilaçla düşük yapılacak dedi kalbi atıyomu bilmiyorum aldırmakt

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor