42 YASINDAYIM SIOZCE BU DEGERLERLE AŞİLAMA Mİ +BEKLEME Mİ ? TUP MU ?

0

Soru

Merhaba Arkadaslar 6 aylık evlıyım . 5 aydır korumasız beraber oluyoruz fakat hamıle kalmadım Degerlerımın dr ıyı oldugunu soyledı Martta kadar beklememı fakat ben yasımdan dolayı tedırgınım 42 yaş degerlerım Hormon Testlerınde Amh 2.1 Prolaktin 14.9 fs

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor